Eigen haard

Always-on met huurders in gesprek

1400_Slide_16_9_-_1 (1)
Services
  • Community management
  • Copywriting
  • Concepting
  • Design
  • Marketing
  • Social ads
  • Social content
  • Social marketing

Eigen Haard is met stip op één onze meest huiselijke klant. De wooncoöperatie heeft een concreet doel: positief engagement met huurders opbouwen. Eigen Haard staat voor eerlijke en transparante communicatie, betrokkenheid en wil huurders praktische oplossingen bieden. Ons marketingteam kan, met de always-on aanpak, hier perfect mee uit de voeten.

Oost west, thuis best

Engagement creëren betekent dat je content maakt die de doelgroep activeert. Zo kan dit aanzetten tot het plaatsen van een like, reactie of door het delen van het bericht. Voor Eigen Haard maken we always-on content in drie pijlers:

1. Regelen: niets is zo fijn als wanneer zaken op orde zijn. Met de content in deze pijler laten we de doelgroep zien hoe ze makkelijk dingen kunnen regelen, zoals het aanvragen van een reparatieverzoek.

2. In huis: je huis wordt echt een thuis met de Woonhacks van Eigen Haard. Deze tips kunnen gaan over het gezellig maken van een balkon, over hoe je muggen uit huis houdt of hoe je je tapijt opfrist. Ook onze Goud Waard tips vallen in de smaak bij de doelgroep. Want zeg nou zelf, iedereen wil toch weten hoe je geld bespaart in huis?

3. In de buurt: Met deze pijler zetten we bewoners en ondernemers in het zonnetje. De betrokken buurman of de ondernemer die iedereen kent; het zijn de mensen die de buurt gezellig maken en bijdragen aan fijn wonen. Bij Eigen Haard laten we ze graag aan het woord.

1400_Slide_16_9_-_2

Van alle markten thuis

Content wordt nog relevanter als het de doelgroep bereikt waarvoor het bestemd is. Daarom helpen we Eigen Haard ook met het adverteren van de content. Zo bereiken we de verschillende doelgroepen en gaan we met hen het gesprek aan. Want dat is de meerwaarde van social, het draait niet om zenden maar om de interactie. Op deze manier vergroten we de betrokkenheid met huurders en gaan we voor nog meer woongeluk!

1400_Slide_16_9_-_3

Producties

Naast de doorlopende werkzaamheden (Always-on) mocht ons multidisciplinaire team ook aan de slag met de ontwikkeling van videocontent. Zo hebben we de meerwaarde van de wijkbeheerder in beeld gebracht en hebben we de kerstgedachte in en rond de buurt vastgelegd.

We hebben engagement opgebouwd door huurders...

...kennis te laten maken met mooie persoonlijkheden en verhalen uit hun buurt

...te inspireren met praktische tips om geld te besparen en woonongemakken weg te nemen

...te helpen bij het regelen van praktische woonzaken