MediaLane daagde ons uit om ook voor de tweede editie de kaartverkoop voor Holland Zingt Hazes een boost te geven. Het was aan ons om de energie van dit Hazes-festijn te vertalen naar een campagne, om zoveel mogelijk mensen te triggeren een kaartje te kopen.
Op pad met een missie
De ticketverkoop stimuleren terwijl we het merk Holland Zingt Hazes als een must-see event in de markt zetten. Geen kleine opgave, maar met een duidelijk doel voor ogen zijn we aan de slag gegaan.
Onze aanpak
We zetten een mix van zoekmachineadvertenties, sociale media campagnes en gerichte display advertenties in. We zetten ook het geliefde Touch, Tell, Sell-model in om de betrokkenheid geleidelijk op te voeren, wat uiteindelijk tot verkoop moet leiden.
Gemeten successen
De campagne was een succes! Tijdens onze campagne zijn we overgestapt op een slimmere biedstrategie, gebaseerd op ROAS (return on ad spend). Sinds die switch is onze conversieratio naar sales maar liefst verviervoudigd! Dat betekent meer kaartverkopen en lagere kosten per aankoop.
7+ mil
1+ mil
150k+
Enthousiast?
Wil je jouw evenement ook naar een hoger niveau tillen? Neem contact met ons op en laten we samen kijken naar je wensen.